Nöjda kunder

Vår passion är att få människor att trivas hemma

Att köpa bostad är en av livets största affärer. Vi är med dig varenda steg på vägen – från att du hittar din drömbostad till inflyttning. Och du kan självklart alltid kontakta oss med frågor och funderingar. Allt för att du ska känna dig trygg och uppleva din bostadsaffär som en lustfylld resa. När du väl flyttat in är vi förstås nyfikna på vad du tycker om ditt nya hem. Vad är bra – och vad kan bli bättre?

Hjälp oss bygga ännu bättre bostäder i framtiden

Vi på Magnolia Bostad jobbar hela tiden med att utveckla våra bostäder och vår service för att du som kund ska känna dig nöjd och trygg med ditt bostadsköp. I det arbetet är dina åsikter mycket viktiga för oss och vi hoppas därför att du vill delta i vår kundundersökning – en så kallad NKI-undersökning. Som tack för att du svarat skänker vi en gåva till Min stora dag, som gör skillnad för barn och unga med allvarliga sjukdomar och diagnoser.

Min Stora Dag

Vad är en NKI-undersökning?

NKI står för Nöjd Kund Index och är ett mått på kundnöjdhet. Det vill säga ett index som visar hur nöjda kunderna är med ett företag. Precis som de flesta bostadsutvecklare i Sverige genomför vi våra NKI-undersökningar med hjälp av det oberoende företaget Prognoscentret AB som garanterar anonymitet. Undersökningen skickas till dig via e-post när du har bott i din bostad i cirka 1–2 månader.